drentheboy Geplaatst: 19 december 2009 Delen Geplaatst: 19 december 2009 mijn konijn heefd iets met zijn oogkan ik met die kou de zalf er wel opsmeren of kan dat niet met de kou Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Simoon_X Geplaatst: 19 december 2009 Delen Geplaatst: 19 december 2009 Leg eens uit, en heb je misschien een foto? Het kan van alles zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
drentheboy Geplaatst: 19 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2009 het is een infectie heb een zalfje van de dieren arts maare nu vraag ik mij af kan ik dat wel op zijn oog smeren met -10 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 19 december 2009 Delen Geplaatst: 19 december 2009 waarom niet? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kmimmie Geplaatst: 20 december 2009 Delen Geplaatst: 20 december 2009 dat moet dan toch gewoon kunnen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
drentheboy Geplaatst: 20 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2009 ja ik dacht dat dat mss niet kon met die kou omdat zijn oog dan dicht vriest of kan dat niet Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
drentheboy Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 maarja toch niet of denk ik nou tever ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten