Ga naar inhoud

Proefzakje Hope Farms


jasmijn86

Aanbevolen berichten

Als je een nieuw soort biks wilt geven, moet je dit altijd opbouwen. Dus inderdaad wat mengen met hun oude voer. Zo te horen ben je niet van plan om ermee door te gaan, maar dat lijkt me geen bezwaar. Gewoon elke dag wat door hun huidige biks mengen en weer overgaan op 100% oude biks als het op is. Overigens is Hope Farms Super Trio wel hele goede biks (het bevat wel iets meer calcium dan Science Selective, ook een hele goede biks) en het is ook niet duur (tenminste niet bij de Intratuin in de grootverpakking, daar is het goedkoper dan het huismerk). Dus het zou ook een idee kunnen zijn om over te stappen. Dan ook gewoon wat mengen met hun oude biks, steeds meer, totdat je op 100% nieuwe biks zit...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je 1 zo'n zakje op 1 grote zak eigen voer mengt, zullen er niet veel problemen onstaan.

Ik heb dit vorige week met de Versela Cuni Complete gedaan.

Ik had zo'n zakje van Nadine gekregen & heb dit gewoon door de SS & SS Mature gemengd.

Pumbaa & Zazou hebben hier geen problemen mee ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .