Ga naar inhoud

Help, mijn bunnie heeft plakband gegeten!


Meeshoo

Aanbevolen berichten

een paar centimeter plakband kan waarschijnlijk niet zoveel kwaad hoor. Hoeveel konijnen eten er wel niet een stuk electriciteitssnoer, vloerbedekking of iets anders wat niet op hun voedingslijstje op als hun baasje niet kijkt? Gelukkig gaan de meeste konijntes dan niet direct dood. Let gewoon goed op of ze levendig blijft, goed blijft eten en drinken. Zodra dat verandert moeten er alarmbellen gaan rinkelen. Maar zolang je nijn er blij uitziet zou ik me niet al te veel zorgen maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad hou haar erg goed in de gaten. Als haar gedrag/gekeutel veranderd moet je wel naar de DA gaan. Ik neem ook aan dat je op een gegeven moment die plakband zal zien verschijnen (lijkt me niet dat dat verteert kan worden). Of heeft ze het als kleine stukje opgegeten? Dan zie je het misschien niet terug in de ontlasting.

In ieder geval, bij twijfel gewoon even de DA bellen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pumbaa heeft jaren geleden ooit eens een stuk vuilniszak opgegeten.

De prullenbak stond ver van de kooi vandaan, dacht ik.

Maar op 1 of andere manier is het 'm toch gelukt om een stuk vuilniszak te kunnen bemachtigen ;)

Ik was ook gelijk helemaal in paniek & moest ook nog eens gaan werken.

Ik ben maar naar mijn werk gegaan, omdat ik anders een probleem had.

Vanuit mijn werk heb ik gelijk de DA gebeld.

Opzich kon het niet veel kwaad, maar moest 'm de komende uren goed in de gaten houden.

Vanuit mijn werk gaat dit natuurlijk een beetje lastig, maar gelukkig was mijn moeder thuis die ik kon bellen om een kijkje te nemen.

Pumbaa heeft hier niets aan overgehouden & heb er verder niet veel van gemerkt ook daarna.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .