Fionaencooper Geplaatst: 13 november 2009 Delen Geplaatst: 13 november 2009 Hoi, Weet niet of dit een gekke vraag is, maar mijn konijn heeft best grote balletjes. Ik weet niet of dit zo hoort of niet omdat ik nergens foto's kan vinden..enig idee hoe groot ze horen te zijn? of hebben de meeste mensen hun mannetje gecastreerd?Ze hangen een beetje op de grond zeg maar..Ja ik kan het niet anders uitleegen maar hopelijk weet iemand hier meer van..Groetjes Fiona (en Cooper ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
lianne Geplaatst: 13 november 2009 Delen Geplaatst: 13 november 2009 Hier waren ze bij Nijn voor de castratie ook zeer goed zichtbaar. Als ze zo dicht bij de grond hangen zou ik wel zeker voor castratie gaan, omdat geschuurde ballen flink pijnlijk kunnen zijn. Ook zou je Cooper dan een fijn vriendinnetje kunnen geven! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Fionaencooper Geplaatst: 13 november 2009 Auteur Delen Geplaatst: 13 november 2009 Oke thnxs voor de reactie, ik heb sowieso een afspraak in December dus dan kan ik dit meteen over de telefoon van te voren bespreken want ik twijfelde er al over..Bedankt! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ZaZa Geplaatst: 13 november 2009 Delen Geplaatst: 13 november 2009 Je doet er goed aan om hem inderdaad te laten helpen...sowieso omdat een konijn een groepsdier is en je hem dus echt héél gelukkig kan maken door hem een vriendinnetje te geven nadat hij gecastreerd is... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 13 november 2009 Delen Geplaatst: 13 november 2009 hangballen.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Chani Geplaatst: 14 november 2009 Delen Geplaatst: 14 november 2009 ik heb een keer een cavia gehad en die had ook hele grote ballen die op de grond hingen. toen we oor inenting bij de DA kwamen, vermoedde hij dat de cavia een teelbalgezwel had, en dit bleek ook zo te zijn. de ballen zijn toen verwijderd en alles was prima, maar als jij dit zo schrijft over je konijn denk ik daar meteen aan. maar je kunt een cavia niet vergelijken met een konijn natuurlijk. ik zou zeggen, ga naar de DA voor een castratie, en dan kan hij/zij ook meteen zien of het normaal is.en als je ventje toch gecastreerd is, kun je misschien een tripje naar een opvang overwegen? leuk dametje erbij? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reusje Geplaatst: 14 november 2009 Delen Geplaatst: 14 november 2009 Ja typisch een konijn met hangballen, niks aan te doen een erfelijke fout waarvoor ze op tentoonstelling worden afgekeurd.Waarom laat je het beestje niet castreren ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten