Ga naar inhoud

Geslachtsdelen konijn?

Fionaencooper

Aanbevolen berichten

Hoi,

Weet niet of dit een gekke vraag is, maar mijn konijn heeft best grote balletjes. Ik weet niet of dit zo hoort of niet omdat ik nergens foto's kan vinden..enig idee hoe groot ze horen te zijn? of hebben de meeste mensen hun mannetje gecastreerd?Ze hangen een beetje op de grond zeg maar..Ja ik kan het niet anders uitleegen maar hopelijk weet iemand hier meer van..

Groetjes Fiona (en Cooper :love:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een keer een cavia gehad en die had ook hele grote ballen die op de grond hingen. toen we oor inenting bij de DA kwamen, vermoedde hij dat de cavia een teelbalgezwel had, en dit bleek ook zo te zijn. de ballen zijn toen verwijderd en alles was prima, maar als jij dit zo schrijft over je konijn denk ik daar meteen aan. maar je kunt een cavia niet vergelijken met een konijn natuurlijk. ik zou zeggen, ga naar de DA voor een castratie, en dan kan hij/zij ook meteen zien of het normaal is.

en als je ventje toch gecastreerd is, kun je misschien een tripje naar een opvang overwegen? leuk dametje erbij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .