Ga naar inhoud

Banjer word 5 november gecastreerd


Marissy

Aanbevolen berichten

Donderdag is het zover.

Banjer word gecastreerd.

Ik ben nu al zenuwachtig, als het gebeurd is denk ik waarschijnlijk, waarom?

Ik laat hem helpen bij dierenarts WHG Bron in Alkmaar.

Weet iemand hoe het daar zit met parkeren, ik zag op hun website dat het een soort boerderijpand is, maar kan ik daar in op de oprij laat parkeren of moet ik daar verderop parkeren?

Hopelijk bellen ze donderdag niet al te laat want ken me zelf goed genoeg, dat ik dan in spanning zit, maar ga wel kijken of ik wat leuks kan doen om afgeleid te zijn.

Hebben jullie nog tips voor na de castratie?

Ik weet dat hij op handdoeken moet.

En ik haal wat groente zodat mocht hij geen biks eten dat hij dat hopelijk wel gaat eten.

Weet iemand of hij na de castratie wel in een zacht klein beetje pluizig katten mandje mag? het zit wel allemaal vast, zover ik weet.

Alle tips zijn welkom.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is allemaal goed gegaan.

Gister om 12 uur had ik gebeld en toen vertelde ze dat alles goed gegaan was.

om half 12 kon ik hem halen.

Ik heb voor de komende 5 dagen pijnstillers mee gekregen, dat moet ik hem 2 keer per dag geven.

Gister had hij al genoeg dus ik hoefde vandaag pas te beginnen.

Hij vond het alleen niet lekker, ik had hem op me schoot maar hij proefde het al aan de buitenkant van het spuitje, dus hij ging steeds meer naar achteren.

Toen er eenmaal 1 duppel in zijn mondje terecht kwam toen dronk hij het wel op.

Dat ik hem ophaalde was hij ook goed wakker, ik merkte alleen dat hij thuis was, dat hij wat meer sliep als normaal, maar is ook wel logisch na een operatie.

vandaag was hij even los geweest.

hij ging gelijk naar het hok van me voedster.

hij snuffelde aan haar kooi alleen zijn beet door de trailies heen en deed dit een paar keer.

daarna maakte ze een knor geluidje.

weet iemand wat dit betekend, ik wil namelijk over een week of 3 beginnen met koppelen maar dit is niet zo positief.

hebben jullie nog tips voor mij?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .