Ga naar inhoud

kapot lipje


wupsie

Aanbevolen berichten

toen gijs vanmorgen recht op in zn kooi ging staan zag ik iets bij zn mondje. toen ik hem beter bekeek, op een verhoging, zag ik dat het een wondje was. het zit een beetje aan de binnenkant van zn onderlipje, precies in het midden. het randje van het kortje is wat gelig en in het midden gewoon rood. (dat gelige vind ik een beetje vreemd) mar het is verder niet dik.

hij eet verder goed en hij lijkt er ook geen last van te hebben. (zit nu vrolijk aan zn salade :P)

iemand een idee wat dit kan zijn? tandje door de lip ofzo? of toch iets anders?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wilde vandaag idd ff naar zn tandjes laten kijken. Ook dat gelige randje vind ik vreemd maar zou missch ook kunnen omdat het wat nat is door drinken of gewoon speeksel. Een foto ga ik proberen maar gijs is niet echt gewillig :-p heb eigenlijk al 2 handen nodig om het plekje te zien :-p

Wat zou een 3e hand toch af en toe handig zijn... ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb net nog eens gekeken. het is nu droger dan gister en het zit net te ver op de buitenkant van zn lipje om door zn voortandjes veroorzaakt te zijn. denk datie met spelen dan toch iets te enthausiast heeft gerend en is doorgeschoten ofzo. zou het anders ook niet weten. maar ff afwachten dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .