Ga naar inhoud

Rare plek op rug


Steph

Aanbevolen berichten

ongeveer anderhalve week geleden ontdekte ik bij mn oudste voedstertje Kira een kale plek en wat ik dacht dat een blauwe plek was. Ik dacht dat dit wss wel zou komen door n kleine worsteling met mn jongste voedstertje (is al meer gebeurd dat er haren werden uitgetrokken). Alleen is die "blauwe plek" ondertussen volledig zwart en ziet er redelijk korstig uit :/ zou dit zo overgaan of kan k mss toch beter eens bij de dierenarts langs gaan? Mss heeft iemand al iets gelijkaardig gehad. Kira geeft niet de indruk ergens last van te hebben maar als t n blauwe plek was zou t moeten verminderen en wegtrekken toch, en niet zwart worden...

DSCF0099.jpg?t=1256461228

foto is n beetje onduidelijk, maar lukte niet beter

Link naar reactie
Delen op andere sites

het kan wel hoor. schimmelinfecties worden vaak veroorzaakt door schimmels die van nature al aanwezig zijn op de huid. door een kleine verwonding kan de huid plaatselijk een slechte conditie hebben waardoor de schimmel gaat woekeren.

baytrill helpt dan echter geen zier, maar goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

geldklopperij dus weer:bad:,bij beaphar haal ik vdie tubbetjes voor in de nek zijn ook altijd goed voor allerhande zaken(wormen,mijt,luis etc)

en dan dik uierzalf erop,of vetramil,dat ontsmet etc is op honingbasis werkt op ieder wond echt heel goed!

of natuurlijk de zalf vde arts..

ik ben meer vde homeopatische dingen en de spullen van grootmoederstijd:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop gewoon dat t snel beter is >.< maakt mij niet uit wat er voor gebruikt moet worden als ze maar beter word. <3

Nee, maar neem aan dat je je konijn niet de verkeerde medicijnen wilt geven. Dus vandaar deze reacties. Maar Zwarte Panter heeft het al verklaard!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .