Ga naar inhoud

dwergkonijnen junior voer


zeistmeid

Aanbevolen berichten

Als mijn nijntje een nestje heeft, dan geef ik ze meestal geen junior voer, maar als ze oud genoeg zijn om zelf te eten, eten ze gewoon met de moeder mee... En groenvoer geef ik meestal als ze rond de 8 weken zijn en dan elke dag een heel klein beetje... Maar maybe doe ik het ook wel helemaal fout... dan moet iemand mij maar verbeteren, maar bij mij is het tot nu toe nog goed gegaan...:P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als mijn nijntje een nestje heeft, dan geef ik ze meestal geen junior voer, maar als ze oud genoeg zijn om zelf te eten, eten ze gewoon met de moeder mee... En groenvoer geef ik meestal als ze rond de 8 weken zijn en dan elke dag een heel klein beetje... Maar maybe doe ik het ook wel helemaal fout... dan moet iemand mij maar verbeteren, maar bij mij is het tot nu toe nog goed gegaan...:P

Mijn nijn was heel jong toen k dr kreeg (3wk) en ik had eerst gemengd junior voer van Rabbit oid maar geef nu SS junior en dat bevalt echt super!! Ik zag haar gewoon ineens groeien en opbloeien. Groen kreeg ze eigenlijk te vroeg maar ik heb haar wel heel goed id gaten gehouden en dat ging gelukkig allemaal goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .