Ga naar inhoud

Supplementen


miesje890

Aanbevolen berichten

Je kan al eens kijken bij sommige webshops. Onder het knopje geneesmiddelen, staan daar meestal een paar supplementen/vitamine dingen.

Ik heb thuis nog iets geweldig liggen uit de VS, maar weet niet onmiddellijk de naam. Toen ik het kocht, waren ze nog bezig hun registratie voor knaagdieren en konijnen binnen te halen, maar als ik het goed heb, zouden ze die nu al ongeveer moeten hebben.

Als ik thuis ben, zal ik eens kijken hoe dat heet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb van de dierenarts eens een voedinsgssuplement gehad toen een van mijn konijnen een huidprobleem had.

Het was iets met rozenhoutolie oid erin geloof ik en als ik me niet vergis was het van het merk Q8...

Tis al een poos geleden dus weet t niet meer precies.

Volgens mij zijn dit ook geen supplementen specifiek op konijnen gericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is prozyme ook geen suplement? en ....(die andere kan ff niet op de naam komen:P) en beaphar heeft idd ook vitamines voor knaagdier en konijn (rodivit)

het is maa rnet wat als defenitie van suplement wordt gezien:P

bedoel je protexin?

In de dierenwinkel heb je idd van die dingen van het merk beaphar en van quiko (iets van med SA ofzo).

Bij de dierenarts heb je nog iets van rodikolan...spieciaal voor de spijsvertering van konijnen en knaagdieren (iets met natuurlijke ingredienten).

http://qcrandtrio.co.uk/newsletter2/news4-rodikolan.html

Dan heb je nog iets geweldigs uit de VS.

De booster van Healx (Immune System Dietary Supplement)

Heeft pas net (hooguit een paar weken) een registratie voor konijnen en andere dieren binnen. Was oorspronkelijk voor vogels.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .