Ga naar inhoud

Dooooooooood


scurfy

Aanbevolen berichten

al twee weken geleden ging mijn konijn dood... ik was dan twee weken niet meer op bunnybunch gekomen wegens de verdriet...

ik heb twee konijntjes waarvan 1 een mooi babynestje heeft.(ze zijn nu all een welpje, dus ze lopen al wat rond in de kooi)de andere is ineens ondertussen dood gegaan... hij zat in de tuin en plotseling zag ik een beweging...

ik ging nar hem toe en hij lag daar dood met open ogen... geen wondes ofzo weet iemand hoe dit komt? is dit een hartstilstand ofzo?

ik zou toch graag mijn verdriet willen delen... ;(

Link naar reactie
Delen op andere sites

al twee weken geleden ging mijn konijn dood... ik was dan twee weken niet meer op bunnybunch gekomen wegens de verdriet...

ik heb twee konijntjes waarvan 1 een mooi babynestje heeft.(ze zijn nu all een welpje, dus ze lopen al wat rond in de kooi)de andere is ineens ondertussen dood gegaan... hij zat in de tuin en plotseling zag ik een beweging...

ik ging nar hem toe en hij lag daar dood met open ogen... geen wondes ofzo weet iemand hoe dit komt? is dit een hartstilstand ofzo?

ik zou toch graag mijn verdriet willen delen... ;(

waren ze wel ingeënt?

sterkte

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet hoe jij je voelt, bah heel erg verdrietig. ik zelf heb vandaag mijn konijntje snuffie moeten laten inslapen. hij was 10 jaar oud. toen wij op vakantie waren, at hij al slecht, hij ging steeds minder eten en verleden zaterdag at en dronk hij helemaal niet meer. heb hem nog olvarit gegeven met een spuitje in zijn bekie maar hij wilde niet meer. had hem liever thuis laten sterven maar het was niet om aan te zien, kon al niet meer staan en zijn koppie viel ook om. ik mis hem enorm. ook ons hondje tommie loopt maar alsmaar naar zijn hok en ren buiten en zoekt hem. sterkte met je verlies.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is erg verdrietig, ik heb mijn konijn 3 weken geleden moeten laten inslapen, dronk en at ook niet meer, ook olvarit wortels gevoerd maar helaas.

Ik kon h et ook niet meer aanzien en de dierenarts zei dat het beter was als ik Billly liet inslapen.

Billy is 9 geworden en ook mijn h ond loopt nu steeds naar buiten om te kijken bij hem!!

Inmiddels heb ik weer een nieuw konijntje en die staat nu binnen, maar daar kijkt mijn hond niet naar!!

Ik had een zwart dwergkonijntje die trouwens al behoorlijk grijs begon te worden!

Nu heb ik een bruin/ grijs vosachtig konijntje van 10 weken!!

Sterkte allebij hoor!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .