Ga naar inhoud

oormijt


meta

Aanbevolen berichten

Lees eens onderstaande link door:

http://www.konijnen.nl/ziekten/oorschurft.htm

Hier kun je alle info vinden over oormijt.

Pumbaa heeft in 2004 oormijt met oorontsteking gehad.

Hij sliep vaak zo vast dat ik hem bijna niet meer wakker kreeg.

Dan lag hij daar voor pampus met zijn oogjes wit weggedraaid, heel akelig ;)

Ook schudde hij vaak met mijn hoofdje wat ook een kenmerk voor oormijt kan zijn.

Ik ben ermee naar de DA gegaan die zijn oortjes helemaal nagekeken heeft.

Hij kreeg een injectie Ivomec & voor thuis heb ik Surolan meegekregen, wat ik dagelijks in zijn oortjes moest druppelen.

Uiteindelijk heb ik een jaar gesukkeld met zijn oortjes. Ze bleken daarbij ook nog eens teveel oorsmeer aan te maken, waardoor de ontsteking & mijten terugkwamen.

Nu heeft er hier geen last meer van & is het allemaal goedgekomen met hem :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks.. k maak me denk k druk om niks want ze zit niet constant te krabben en schut ook niet met dr koppie. k ben momenteel hele dagen thuis en omdat ze zo klein is en mijn 1e denk ik dat ik een beetje te veel op haar let...:P maar ik ga dr zo toch even inspecteren hahaha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou mevrouw moest er echt aan geloven vanmiddag, oortjes - oogjes - neusje - kontje alles even van dicht bij bekeken... Ik had dr op 1 hand zitten en tilde haar dus op tot ooghoogte voor mij (zat wel op de bank) zodat k alles rondom kon bekijken, en gewoon blijven zitten he die schat..hahaha.. gblossom.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .