Ga naar inhoud

Blindedarm keutels worden niet gegeten


Lotje-Ieyore-Nala

Aanbevolen berichten

Ik ben er net achter gekomen dat Nala haar blindedarm keutels niet opeet. Nala is 10 weken oud. Gaat ongeveer 1.5 kg wegen en kreeg 37 gram gram Care+ junior voer. Daarnaast kreeg ze een kleine hoeveelheid groen (ter grootte van 2 postzegels) per dag, dit was ik aan het opbouwen. Vroeger zette ik mn konijnen wel een volledig op hooi (volwassen konijnen), doe ik er goed aan als ik dat bij haar ook doe of heeft ze toch haar brokjes nodig? Hooi eet ze overigens erg goed.

Graag jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik heb een konijn van bijna 10 weken en ook laat Woezl wel eens een blindedarmkeutel slingeren, die laat ik liggen en leg ik meestal in zijn nachthokje.

De dag erna is ie weg en heeft hem opgegeten,

Woezl krijgt nog onbeperkt brokjes tot 12 weken en dan gaat ie op 35 gram per dag.

Ik geef hem wel peterselie, af en toe een druif, gedroogd fruit ( vita verde) en verder moet ik nog proberen wat ie allemaal lust.

Gisteren ook nog een plakje banaan van een halve centimeter uitgeprobeerd!!

Kruidenhooi is ie gek op, mijn vriend wat minder want die is allergisch voor kruiden!!

Dus alleen smorgens krijgt ie dat en smiddags tot mijn vriend thuis is en natuurlijk ook gewoon hooi dat ligt altijd in zijn hok.

groetjes jean

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .