Ga naar inhoud

keutels


Raven

Aanbevolen berichten

mijn konijn heeft daar flink last van gehad, die ook uitdraaide naar echt slappe stoelgang, maar ook juist geen diarree..

Bij ons wilt het net zeggen, dat ze het eerst even gewend moet worden en als ze het eenmaal gewend is, is het weer over. Op het gras voor de eerste keer, juist hetzelfde.

Ik weet niet of dit bij veel andere BB'ers ook het geval is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, volgens mij is het zo dat als de keutels slap worden dat ie dan iets van voer heeft gekregen wat ie nog niet zo gewend is. Bij Zwijntje is het vaak als ie teveel groenvoer, zoals appel of komkommer heeft gegeten, dat het wat slapper wordt. Als ie dan weer wat meer hooi/droogvoer gaat eten worden ze vanzelf weer hard. Die trosjes heeft Zwijntje ook wel es en die eet ie niet op maar soms wat losse zachte keutels wel. Schijnt indd dat daar nog voedingsstoffen inzitten die ze dan per ongeluk al naar buiten gepoept hebben en ze die dan opeten om de stoffen alsnog binnen te krijgen. Hoe een konijnenlijfje toch in elkaar zit he?? haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .