Ga naar inhoud

Vervoer naar de da


BunnyBaileys

Aanbevolen berichten

Als je met jouw konijn naar de da gaat, hoe neem je hem of haar dan mee? En moeten jullie met de auto of met de fiets naar de da.

Ik wil namelijk binnekort met mijn konijn naar de da, maar die zit niet bij mij om de hoek, en nu vroeg ik mij af of het slim is om op de fiets te gaan en hoe ik haar mee moet nemen.

Ik wacht jullie reacties af:yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier gaan ze in zo'n kattenreismand achterop de fiets, zowel naar de dierenarts als naar het pension, is allebei tien minuten fietsen. Toen het in Januari zo hard vroor heb ik er een kussensloop omheen gedaan. En aan de zijkanten en de achterkant zitten de luchtsleuven hoog, dus ze kunnen redelijk goed uit de wind liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb voor mn huisdieren een tweedehands fietskar gekocht voor achter de fiets lol. je weet wel, waar twee kleine kindjes in kunnen zitten. Ik heb de zitting voor de kids eruit gehaald, en nu is er plek voor een heleboel dieren (en af en toe een paar kratjes bier, een klein meubelstuk en wat je nog meer allemaal kunt vervoeren). De diertjes gaan dan in een (katten-)transportbox. er kunnen minimaal 4 boxen in de kar, dus zowel de beide nijnen als de beide katten kunnen allemaal tegelijk mee als het moet :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha is het gelukt ;)

btw, welke da ga jij heen?? Toen Beau gecastreerd moest worden ben ik naar Schagen gegaan, daar opereren ze al vanaf 3 maanden als de balletjes ingedaald zijn. Hier bij ons zit ook een da die konijnkundig is, maar die was wel heeeel duur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de kleinste variant van een kattenvervoersbok, ik ga daar nog een hengsel aanmaken aangezien ik straks vaker met hem moet reizen in de trein. Kyro gaat lekker in het koffertje zitten en dan als het gepland is gaat hij mee in de auto van mijn vriend, zo niet dan moet ik de fiets pakken en dan komt het koffertje op de bagage dragger. De DA ligt hier 30 min fietsen vanaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .