Ga naar inhoud

Help


gemini6

Aanbevolen berichten

Nijntje is afgelopen dinsdag geopereerd aan een groot kaakabces en zijn de haken op de kiezen weer verwijderd. Om de dag moet ik een injectie geven met antibiotica. Twee keer per dag krijgt hij cisaral en carprofen. De eerste dagen keutelde hij nog wel, maar dat wordt met de dag minder. Ook eet hij niet genoeg en geef ik hem dwangvoer. Ik zit te denken om naar de spoedkliniek te gaan, maar heb de afgelopen week al 350 euro aan hem uitgegeven en hoor mijn man al mopperen. Oh ja, heb hem al twee per "ananaspoeder" gegeven. Ik heb Ceolat in huis, maar dat is tegen gas en ik weet niet of hij dat heeft. Wie weet wat ik moet doen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gisteravond nog contact gehad met de spoedkliniek voor dieren en alles wat ik al deed raden zij altijd aan. Dus dwangvoeren, carprofen en cisaral. Ik las in de beschrijving dat ik de cisaral twee tot vier keer per dag mag geven, dus ipv twee keer heb ik Nijntje dit drie keer gegeven. Ook heb ik een paar keer prozyme gegeven. Vandaag is hij gelukkig een stuk beter, hij keutelt weer wat en eet uit zichzelf weer meer dan de laatste dagen. Ik houd hem wel in de gaten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .