Ga naar inhoud

Toch maar met Britje naar de dierenarts.....


boukje

Aanbevolen berichten

Ik had het er al over gehad, onder het kopje "Wat moet ik toch met Sam",

dat Britje, een van onze poezen, op visite was in de ren bij Sam, en dat hij daar niet van gediend was. Hij heeft ze toen flink te pakken gehad, op haar buik ligt nu een lap open van zo'n 3 cm doorsnee. Ik had maandag de da al daar over gebeld, en die zei dat ik het moest gaan ontsmetten en in de gaten houden. Vanmorgen zag ik dat er een bultje bij zat, en vanmiddag voelde de plek hard. Ik toch maar weer terug gebeld, en kan nu om 10 voor 7 langs komen. Ze weet niet hoe ze moet zitten en liggen, en lopen doet ze met een hoge rug, en haar staart tussen haar benen, dus dat beloofd wat.............................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kom net bij de da vandaan, en dat was weer een leuk grapje van onze Sam. Ze heeft waarschijnlijk een gekneusde staart, ze reageert erg boos als je daar aan komt, en de wond is gedicht met 9 nietjes, zonder piepen!!! Verder antibiotica en pijnstillers voor een aantal dagen, en volgende week donderdagavond mogen de nietjes er weer uit. Tot die tijd moet ze een kap op (nog het ergst van alles, ze botst overal tegenop, en loopt steeds achteruit!!), en mag niet naar buiten. 78 euro, alstublieft en dank u wel. Maar ja, dat ze maar snel weer opknapt, dat is het belangrijkste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .