Ga naar inhoud

Ineens zo mak & rustig?


xsammyx

Aanbevolen berichten

Mijn Dwergkonijntje Sammy, van bijna 2 jaar, is ineens zo rustig en huppeld niet meer voor me weg. Hij likt me ook niet meer aan mijn handen en hij wil zijn favoriete snoepje niet meer eten. Of hij nog wel normaal eet weet ik niet, want hij eet alleen als hij zin heeft, nogal kieskeurig, maar daar kom ik vast snel achter als hij zo door gaat. Ook snuffeld hij niet meer door zijn hok, maar hij blijft op een plekje zitten, en dat is de plek waar hij zijn behoeften doet. Hebben jullie enig idee wat ik kan doen, want om nu gelijk naar de dierenarts te gaan, ik kijk eerst of hij wil eten. Hij heeft namelijk nog nooit zo gedaan, en hij is nog zo jong.

Groetjes Melissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou wel naar de DA gaan. als hij zelfs zijn snoepje niet wil hebben. en je merkt heel duidelijk dat zn gedrag anders is. en een konijn doet dit niet zomaar. nooit niet de DA kijkt hem na en dan weet je gelijk of hij in orde is of dat er toch iets met hem is. (als je wacht tot hij misschien weer gaat eten is het misschien al te laat. heeft hij de afgelopen tijd wel gegeten?. een konijn gaat namelijk niet zomaar in een hoekej zitten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

inderdaad. ik spreek uit ervaring helaas. laatste keer bij gijs was vrij kritisch :s

hij had al een hele periode dat hij steeds een dag of 2 3 minder at en dan gingie weer goed eten. toen ik er bij de DA naar liet kijken haddie al een flinke verstopping. heeft 1 tot 1.5 week geduurd voor hij weer alles goed at en dronk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .