Ga naar inhoud

Kruidenhooi soorten?


Lyra

Aanbevolen berichten

:frown:Ook maar even een vraagje over hooi. In de winkel krijg je veel verschillende soorten kruidenhooi, maar mogen konijn ook echt alle soorten kruidenhooi krijgen die je in de winkel kunt kopen?

Bedoel in de winkel kun je ook konijnen snoepjes kopen en maiskolven.. maar dit is ook niet echt goed of helemaal niet goed voor ze....:frown:

Lyra

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij kunnen kruiden geen kwaad omdat daar geen suiker in zit zoals in veel van die snoepjes. Daarom zijn die snoepjes zo slecht, maar kruiden zijn volgens mij alleen maar goed. En de meeste konijnen vinden kruidenhooi ook lekkerder, tenminste die van mij. En dan eten ze er meer van. Maar handig is natuurlijk als je nijn ook het gewone hooi eet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn helaas genoeg dingen in dierenwinkels te koop die niet goed voor een konijn zijn. Vooral knaagstenen/likstenen, die zijn hoe dan ook verkeerd voor een konijn.

Daar doelde ik dus ook op, Mais kolven krijg je ook gewoon in de winkel, terwijl dit niet goed voor ze is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .