Ga naar inhoud

Spoed, spoed, spoed!!!!


konijntje_4_4

Aanbevolen berichten

hmm dan zou ik het ook niet weten... wat raar! heeft ze zich verder normaal gedragen vandaag? Goed eten en drinken, poepen en plassen etc?
ja vanmorgen wel enzo... en nu echt niet normaal... Nijntje de buurman (zit in een andere ren en zit DD alleen maar met zijn hoofd te volgen.) doet gewoon normaal
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ze nu nog steeds rond aan het rennen? Wat is de aanleiding? Probeer anders eens uit de ruimte te gaan waar je konijn aan het rennen is, misschien dat ze dan rustig wordt. Opjagen heeft nu ook geen zin. Probeer het stress leven zo laag mogelijk te houden.

Mogelijk is ze ergens van geschrokken en probeert ze een plek te vinden om te schuilen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

ze reageerd EINDELIJK een beetje op mij pffffffff.... ik ga haar straks proberen op te pakken en haar weer te laten drinken..... kijken hoe het vanavond is en morgenochtend als er nog iets gebeurd horen jullie het wel... Wel wil ik zeggen BEDANKT ALLEMAAL ECHT HEEL ERG BEDANKT.... ik heb alle tips afgewerkt.... echt waar..... echt bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh gelukkig dat het goed gaat! Ik word soms nog zenuwachtiger dan het baasje zelf als ik niet krijg te horen heo het is afgelopen haha :). Hoop dat het goed blijft gaan! Ben toch wel benieuwd wat het is geweest. Misschien is er een kat o.i.d in de buurt gekomen, of gewoon ergens anders van geschrokken, ik vind het wel apart!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .