Ga naar inhoud

Franse hangoor kammen?


Marietje83

Aanbevolen berichten

Wat ik me kan herinneren is dat Cindy wel gezegd heeft dat je de voetjes van fransen wel af en toe moet kammen omdat ze daar nog wel eens klitten kunnen krijgen.

Heb ik met Fuz (weliswaar geen frans) ook. Ik probeer hem iig 1x in de week (soms 2 weken) een grote beurt te geven inclusief voetzolen en vooral rond z'n staart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook Franse hangoren en 1 daarvan heeft altijd op zn achterwerk veel los haar en klitten, ze hebben een dikke ondervacht dus tijdens ruiperiodes een feest :grrrrrr: als je er niets aandoet worden het dreads en dat wil je niet :neutral:

ik wacht altijd totdat ie languit op de grond ligt en dan kan ik m zn achterwerk kammen en weer mooi maken :love:

op de tafel kam ik altijd zn kop en rest van zn lijf, dan zit ie op zn achterwerk dus daar kan ik niet goed bij dan vandaar dat ik dat doe als ie ligt! hij vind het helemaal niet erg en gaat er gewoon voor liggen/zitten

de andere die ik heb is 7 maanden nu en heeft nog niet zoveel losse haren gehad, dat begint nu een beetje en kam haar ook mee zodat ze eraan went.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .