Charles Geplaatst: 20 juli 2009 Delen Geplaatst: 20 juli 2009 ik heb sili met san gaan halen maar hoe moet ik het gebruiken ??40mg per keer , maar hoeee ? help me aub ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Petradhd Geplaatst: 20 juli 2009 Delen Geplaatst: 20 juli 2009 Ben je al met je konijn naar een goede dierenarts geweest? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 20 juli 2009 Delen Geplaatst: 20 juli 2009 Oh, ik heb net in het topic gereageerd die jij naar boven had gehaald, zal hier nog even hetzelfde zeggen;Je mag nooit zomaar medicijnen toedienen, dus echt niet zelf gaan rommelen met een ziek konijn. Gewoon direct naar een konijnkundige dierenarts gaan. Masseren is in dit geval ook nuttig; rondjes draaien met je vingers over het buikje van je konijn, richting de anus. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
_Danielle Geplaatst: 22 juli 2009 Delen Geplaatst: 22 juli 2009 Charles, je bent inmiddels weer online geweest en hebt als het goed is dit allemaal gelezen en volgens mij zelfs mijn weblogbericht weggehaald. Ben je inmiddels al naar de DA geweest en hoe gaat het met je konijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 23 juli 2009 Delen Geplaatst: 23 juli 2009 Je weblogbericht weggehaald? Pfff, Charles wil geen goede raad aannemen en doktert liever wat op eigen houtje, met alle risico's vandien? :sarcastic: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
anne(L)puck Geplaatst: 1 augustus 2009 Delen Geplaatst: 1 augustus 2009 als je konijntje gas in zijn maag heeft moet je echt naar de dierenarts gaan hoor! mijn konijn had dat ook, dus ik gelijk naar de dierenarts ik moest elk uur medicijen geven, maar de volgende dag heeft hij al niet eens meer gehaald... je moet echt niet zomaar iets gaan doen met die medicijnen! als je het beste wilt voor het konijn moet je gewoon naar de dierenarts gaan! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jsmn Geplaatst: 1 augustus 2009 Delen Geplaatst: 1 augustus 2009 Sluit me aan bij de rest! Direct naar de DA en niet zelf gaan experimenteren met medicijnen, dat is alleen maar link! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 1 augustus 2009 Delen Geplaatst: 1 augustus 2009 Het is inmiddels bijna twee weken geleden dat Charles dit bericht heeft geschreven, dus ik vraag me af hoe het ondertussen met het konijntje is... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten