Ga naar inhoud

Bdk


jordi

Aanbevolen berichten

Minder biks geven. De BDK's zijn belangrijker dan onbeperkt eten.

Heb je al een andere hooisoort geprobeerd?

Moet een kleintje normaal geen onbeperkt eten hebben ?

Het hooi is van bij de boer . Neen nog geen andere hooisoort geprobeert. Kan dit zijn omdat hij nog jong is dat hij geen hooi eet ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit in het begin ook gehad met mijn teddy,

Ik heb toen minder biks gegeven en onbeperkt hooi.

Als ik merkte dat het goed ging met de BDK. dan gaf ik weer wat meer biks. tot een bepaald moment het zo goed ging dat ze onbeperkt kon eten (jong konijntje)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb dit in het begin ook gehad met mijn teddy,

Ik heb toen minder biks gegeven en onbeperkt hooi.

Als ik merkte dat het goed ging met de BDK. dan gaf ik weer wat meer biks. tot een bepaald moment het zo goed ging dat ze onbeperkt kon eten (jong konijntje)

het probleem is dat ie nog geen hooi eet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jonge konijntjes horen ook hooi te eten. Ik zou toch even een andere soort proberen. Kruiden hooi ofzo?

In principe mag een kleintje onbeperkt, maar voor jouw konijn is dit dus blijkbaar te veel. Dus gewoon minderen en kijken wat hij aan kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jonge konijntjes horen ook hooi te eten. Ik zou toch even een andere soort proberen. Kruiden hooi ofzo?

In principe mag een kleintje onbeperkt, maar voor jouw konijn is dit dus blijkbaar te veel. Dus gewoon minderen en kijken wat hij aan kan.

Oke , dus ik moet gewoon ander hooi geven ? Bij de fokker at hij wel gewoon hooi van de boer... Ik zal minder biks geven en zien of hij dan gaat beginnen met hooi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .