Ga naar inhoud

Teddy dwergen


jordi

Aanbevolen berichten

Ik heb dus 2 teddy dwergjes , 7en 8 weken oud ...

maar wat mij opvalt , ze eten niet !!!

geen groenvoer, geen hooi , geen biks , geen rozijntjes :(

moet ik mij ongerust maken of moet ik nog eventjes afwachten ,

drinken weet ik niet precies want het zijn potjes maar ernaast is het ook nat dus dat weet ik nog niet ... maandag krijg ik flesjes dus hopelijk drinken ze ,

wat kan ik eventueel doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanaf dat ze bij de fokker vandaan kwamen? *zoekt door eerdere topics van Jordi*....

Gister dus?

Ik zou toch even langs de DA gaan. Zulke kleintjes die niet eten, is niet goed! Stress is heel gevaarlijk bij konijnen en vooral bij zulke kleintjes.

Zien hun keutels er wel goed uit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist terug , rond 12 u , had snowy gehapert en nu zit ze bij de dierenarts , ze moet genaaid worden ... maar zou het kunnen dat ze erin blijft ?? :'( De dierenarts vroeg ook keutelen ze goed , ja wel dan zei ze het is gewoon nog een beetje nieuw voor hun een nieuw vriendje , weg van de mama , nieuwe huisje... ze hebben gedronken want ze heeft daarvoor kunnen kijken ? hoe weet ik niet...

maar ik ben blij , maar hopelijk blijft snowy in leven (L)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist terug , rond 12 u , had snowy gehapert en nu zit ze bij de dierenarts , ze moet genaaid worden ... maar zou het kunnen dat ze erin blijft ?? :'( De dierenarts vroeg ook keutelen ze goed , ja wel dan zei ze het is gewoon nog een beetje nieuw voor hun een nieuw vriendje , weg van de mama , nieuwe huisje... ze hebben gedronken want ze heeft daarvoor kunnen kijken ? hoe weet ik niet...

maar ik ben blij , maar hopelijk blijft snowy in leven (L)

Dus ze kenden elkaar nog niet, zoals het hier staat? Konijntjes mag je eigenlijk pas koppelen vanaf 4 maanden he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft zich verwond aan het gaas begrijp ik. Al snap ik niet hoe dat kan, dan moet er toch ergens een stuk los gezeten hebben of zo.

Repareer je dat gaas meteen even, voor zoiets nog een keer gebeurt?

Inderdaad het is zeer onwaarscheinlijk maar er zat nog een klein beetje gaas op de onderkant en daaraan heeft ze zich gehapert , dat gaas is al lang deruit !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus ik moest letten van de dierenarts of hij dronk , at en actief was.

Wel dus ik ging vanmorgen gaan kijken , heb aangetroffen , een half etensbakje :) , een leeg drinkbakje + omgegoten (: ( het was al leeg ) en een rondlopende snowy (: dus ik ben heeel blij :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat weet ik maaar als ze evenoud zijn kan het wel had ik begrepen ?

Ow nou dat zou ik niet weten dan.. Ik weet niet beter dan dat je ze pas vanaf 4 maanden mag koppelen omdat het anders teveel stress met zich meebrengt en omdat ze ook nog te klein zijn om zichzelf tegen de ander te verdedigen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow nou dat zou ik niet weten dan.. Ik weet niet beter dan dat je ze pas vanaf 4 maanden mag koppelen omdat het anders teveel stress met zich meebrengt en omdat ze ook nog te klein zijn om zichzelf tegen de ander te verdedigen

Ja ,maar ze hebben maar een dag samen gezeten , nu moeten ze een maand appart enzo :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .