Ga naar inhoud

Hoe vaak Prozyme per dag


LindavanBakel

Aanbevolen berichten

Allebei mijn nijnen zijn enorm aan het verharen, nu zie ik dat er bij sommige losse keutels veel witte haren omheen zitten (niet als een ketting).

Aangezien ik maar 1 wit konijn heb, weet ik al wie de dader is :whistle2:

Nu heb ik ze allebei vanochtend een mespuntje prozyme gegeven.

Hoe vaak mag/moet je dit per dag doen?

Ik zie ze natuurlijk niet elke dag, maar het valt me op dat mn wit konijn wel drinkt, hooi en groentes eet, maar de biks laat ie staan (tenminste, de momenten dat ik er ben.. wie weet wat ie doet als ik weg ben :mdr:)

Kan het kwaad wanneer ze teveel prozyme binnen krijgen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hóóp (maar weet het niet zeker natuurlijk) dat ze bedoelt dat ze ze niet de hele dag ziet. Ik had het me ook al af zitten vragen namelijk.

Hmm... ja dat heb ik inderdaad niet slim gedaan, was aan het werk op dat moment dus moest even snel typen :$

Ik bedoelde dat ik niet elke minuut van de dag bij ze kan zijn, natuurlijk ga ik er regelmatig naartoe, waar heb ik ze anders voor he :P

Maar ik zie dat mn nijn nu gewoon wel zijn biks eet, ik pluk regelmatig wat haren weg wanneer ze aan het eten zijn, alle beetjes helpen he haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je konijn goed en veel hooi eet dan is het niet erg als ie wat haren binnen krijgt en dan hoef je in principe ook niks extra's te geven. Geen idee of het kwaad kan, maar veel en nog eens veel hooi is het allerbelangrijkste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .