essiejj95 Geplaatst: 7 juni 2009 Delen Geplaatst: 7 juni 2009 Ik weet niet of dit topic hier goed staat, maar goed..Ik was vanmiddag Clicko haar knuffel beurt aan het geven en toen viel mij haar achterpootje op. één van haar nageltjes is namelijk helemaal krom en staat dus omhoog. Hier zo heb je een foto ( het is geen goede kwaliteit ) maar je kan het nageltje wel zien:Vinden jullie dat ik gewoon even naar de da moet om iets aan het nageltje te laten doen en gelijk de andere nageltjes misschien ook even te checken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kiwi Geplaatst: 7 juni 2009 Delen Geplaatst: 7 juni 2009 'Geen goede kwaliteit' is nog zachtjes uitgedrukt. Ik zie echt geen nageltje op die foto's... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
essiejj95 Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2009 Echt niet?Je zit toch wel 1 nageltje zitten? een beetje geel achtig Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingrid M Geplaatst: 7 juni 2009 Delen Geplaatst: 7 juni 2009 Kan niet zien op de foto's wat je bedoelt...Ik knip de nagels van knabbel en babbel altijd zelf en bij hun voorpootjes lopen de binnenste nageltjes ook scheef (waar onze duim zit). Ze hebben nergens last van dus lijkt me niks om me druk om te maken. Maar misschien even de reakties van de andere BBers afwachten... Ik kan namelijk geen wijs uit je foto's dus dan is het moeilijk om te oordelen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
essiejj95 Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2009 Ik zal straks anders wel betere foto's proberen te maken.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
essiejj95 Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2009 Ik knip de nagels van knabbel en babbel altijd zelf en bij hun voorpootjes lopen de binnenste nageltjes ook scheef (waar onze duim zit). Het is trouwens zoieso het achterpootje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingrid M Geplaatst: 7 juni 2009 Delen Geplaatst: 7 juni 2009 Het is trouwens zoieso het achterpootje Is alleen een voorbeeld zoals het bij mijn nijnen is, ik heb het niet over de jouwe Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
essiejj95 Geplaatst: 7 juni 2009 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2009 Is alleen een voorbeeld zoals het bij mijn nijnen is, ik heb het niet over de jouwe jaa weet ik ... maar ik weet neit of dat raar is dat het achter zo is in plaats van voor. dat bedoelde ik er eigenlijk mee:mdr:. Snap je? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ingrid M Geplaatst: 7 juni 2009 Delen Geplaatst: 7 juni 2009 Haha ok dan begreep ik het niet goed sorry hahaha, ik heb geen idee.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
moppies Geplaatst: 7 juni 2009 Delen Geplaatst: 7 juni 2009 Het is maar 1 nagel die zo is. Is ie ooit gevallen? Kan die misschien een iets andere stand van de nagel gekregen hebben. Spalken!! Anders lift ie straks naar je buren..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Manon73 Geplaatst: 7 juni 2009 Delen Geplaatst: 7 juni 2009 Mijn ex-ram heeft dat ook. Ook bij zijn achterpootje. Hij had dat al toen ik hem bij de fokker heb opgehaald. Ik heb zijn nageltjes zelf geknipt maar dat nageltje blijft krom. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten