Ga naar inhoud

Nijntje wordt gecasteerd.


Liaan

Aanbevolen berichten

Na lang nadenken ga ik Nijntje laten casteren, Nijntje is mijn rasloosje konijntje uit de dw, hij is nu net 3 jaar oud.

Maar ik heb nog nooit een konijn laten casteren, En ben daarbij veelste bang dat het verkeerd gaat :$

Waar kan ik het beste op letten bij een goede da om hem te laten casteren? Dat die niet nuchter moet zijn weet ik, maar verder weet ik er eigenlijk niks van.

En wat als die terug is van de da?

Alvast bedankt voor de andtwoorden :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

spannend he?.. mijn max is afgelopen woensdag gecastreerd en het is prima gegaan. wij zijn al jaren bij de zelfde dierenarts en ze zijn erg kundig. Dit is wel een belangrijke voorwaarde vind ik. Verder heb Max (buitenkonijn) de eerste dagen in een binnenhok gehouden, zodat ik hem goed kon zien. In het hok geen zaagsel o.i.d. iv.m. plakken aan de wond... wel een krant en een handdoek en veel hooi in een ruifje... verder heb ik goed in de gaten gehouden of hij poepte, at en dronk... dat deedt ie bijde dierenarts al en dan mogen ze pas naar huis. De volgende dag heb ik max al weer los laten lopen in huis en was hij al weer zo fit als een hoentje... ik heb hem extra verwend met zijn lievelingsgroente en die heeft hij dan ook in overvloed gegeten... nu is hij inmiddels al weer zo fit dat ik hem gisteravond (vrijdag) weer in zijn eigen buitenhok heb gedaan. Daar heeft hij veel meer ruimte. Ook hier heb ik alleen kranten en een handdoek in gedaan.

kortom... prima gegaan en nu kan hij over 3 weken een leuke vriendin uitzoeken!!

hier op het forum staan veel ervaringsverhalen en tips... succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .