Ga naar inhoud

Vita Verde snacks?


biancka

Aanbevolen berichten

Ik heb deze snacks gekocht:

biancka-5278-albums-macksie-picture12288-vita-verde-snacks.jpg

Mag ik die eigenlijk wel aan Macksie geven? Ik nam aan dat ze goed zijn voor konijntjes omdat het gedroogde ingredienten zijn maar ik wil het toch even hier vragen of het inderdaad goed is voor mijn meisje :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingredienten:

- granen (5% spelt)

- groente

- zaden

- vruchten (3% appel)

- brandnetelbladeren

Ik heb even de verpakking gepakt van Appel & Dinkel 'koekjes' omdat ik de verpakking van de bietjes niet meer heb. Verder staat er niets op.

aangepast door biancka
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vitakraft vita verde nature mix, dat kocht ik hier altijd bij faunaland tot ik erachter kwam dat het meneertje daar mn bestelling van vlees voor mn katten gewoon niet doorgaf en daar heel erg makkelijk over loog.

IK ben alleen niet van gisteren en had contact opgenomen met haaksbarf zelf, dus zodoende dat ik daar achter kwam.

Maarja helaas houd dat dus ook in dat ik deze snoepjes en die mix niet meer heb sinds ik daar niet meer kom en het is nergens te krijgen in deze regio.

Er is volgens mij ook nergens een intratuin in de buurt, alleen europaland en overvecht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je geen andere dierenwinkel in de buurt die al Vitakraft producten verkoopt en de nature mix voor je kan bestellen? Lijkt me niet zo heel erg moeilijk voor een dierenwinkel.

Als je deze mix bedoeld:

images.php?entity=fiche&id=4537&index=1&format=5

Dan wil ik de volgende keer als we bij Intratuin zijn wel eens voor je kijken of ze deze inderdaad hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee geweldig! Ga ik het daar wel bestellen, ik heb me echt een ongeluk gezocht maar kon niks vinden, bedankt!

Die andere dierenwinkel ga ik alleen maar heen als het noodzakelijk is, de eigenaar daar staat me namelijk ook niet aan, hele foute instelling ten aanzien van konijnen maar wel de enige die hopefarms biks verkoopt.

In de tijd dat ik daar wel vaak kwam heb ik ook wel eens wat besteld maar komt ook echt nooit binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joh, vinden ze rozijnen ook zo lekker dan?

Sammy is ook dol op rozijnen! Belle vind het niet lekker. Het is ook verschillend, de ene konijn vind het wel lekker en de ander niet. Gewoon even uit proberen, misschien vind jouw nijn het ook wel lekker :).

Ik heb laatst ook een potje met haver van het merk puik van mijn schoonmoeder gehad. Normaal koop ik het zelf nooit, maar ik vind het dan weer zo lullig om weg te gooien. en volgens mij is het ook niet echt slecht, maar ik geef het inderdaad ook niet te vaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had die snackballen al gezien en ik vroeg me al af wat je daar in deed voor de konijntjes. Biks leek me niet zo interessant omdat ze dat toch al krijgen. Ik ga zometeen gelijk bij onze dierenwinkel kijken of ze die dingetjes hebben. Bedankt voor de tip.

Haver mogen konijnen dus ook eten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier in veendam hebben de pets place winkels een aantal dingen van vita verde

ik heb bij ons in de winkel (welkoop, beneden de rivieren boerenbond) gebeld met vita kraft en wij kunnen het ook gewoon bestellen. vind het alleen erg jammer dat het zo duur is. gijs is gek op de gedroogde erwtenplant. ga nu proberen of ik wat planten zelf kan drogen.#

lilian en gijs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .