Ga naar inhoud

konijntje plas bloed


astrid1988

Aanbevolen berichten

hallo allenmaal ik hoop dat iemand mijn kan helpen

me konijntje plaste bloed denk ik ik kwam net bij zijn hok om hem te paken en te knuffelen toen zag ik dat aan zijn vacht rood bruinige kleur was i schok en ging ze achterwerk schoonmaken . en ze poep was goed allen waar hij plaste was rood en bruin achtig en het zat aan ze achter werk ook zelfs me piama zat beetje onder . ik maak me zorgen . moet zo werken dus ik kan pas vanavond trug reageeren . gistren heeft hij een takje gehad van zwarte els . kanhet daar door komen ik hoop het niet dan voel ik me schuldig :$ hij drinkt ook niet veel meer normaal zit ze fles wel half vol als ik sochtends kom en hij heeft gistren naten takjes ge geten pffff wat moet ik doen dus hij had gistren in de tuin toe die los liep zwarte els takjes ge geten . ik hoop dat julie me kunen helpen ik las op internet dat ik me niet zorgen hoeft te maken als ze zo kleur plassen . ???? klopt dat wel al vast bedankt groetjes astrid en mijn nijn teddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Urine kan roodbruin zijn, door het voedsel of onder invloed van hormonen. Meestal is het geen bloed (dat heeft ook een heel andere kleur). Als het dus niet echt op bloed lijkt hoef je je geen zorgen te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn nijn krijgt iedere dag een stukje wortel en komkomer

inmidels gaat het al wat beter zag ik gistren toen ik thuis kwam en mijn schoonmoeder zij ook dathet al beter met hem gaaat toen ik hem gistrwen avond ging knufffelen ga die likjes op me hand haaha weetje toevalig of die zwarte els takjes mag ??? groetjes asrid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou wat minder wortel en komkommer geven, wortel zit veel suiker in, en komkommer zit veel vocht in.

Misschien wat kruiden gaan proberen? Basilicum, peterselie, munt, thijm, koriander, sellerie, sla&andijvie?

Beetje afwisseling is wel goed, en lekkerder voor je konijntje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .