Ga naar inhoud

Help moet ik me zorgen maken ???


Carino

Aanbevolen berichten

hoi mensen

zown half uur geleden voelde ik bij me rammelaar dat hij natte achterpoten en kontje had.. ik had hem gecontroleerd maar kon niet echt iets vinden...

moet ik me zorgen gaan maken

en weet iemand hier meer over???

het was wel erg nat als hij op me schoot zat was me brok waar hij had gezeten dus nat...

Help (vind dit best wel eng)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm ik denk niet dat hij pijn heeft

hij eet en drinkt nog gewoon en voor zijn doen is hij nog best allert en levendig..

hmm nee ik heb proffie nog nooit op carino zien rijden

en ze zitten idd sam in een kooi zijn pas gekoppelt

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon even afwachten of het morgen nog zo is...

Misschien had ie net geplast en zijn billen niet goed droog geveegd....

Als hij levendig is, eet en keutelt, zou ik me nu niet meteen zorgen maken..

De kans dat dit gewoon Ć©Ć©nmalig was is groot.....

Je hoeft echt niet meteen bang te zijn dat je konijn in groot gevaar is......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien heel simpel gedacht... Maar kan ie niet gewoon op je schoot geplast hebben en er ervolgens met zijn kont in zijn blijven zitten.

Een van mijn rammetjes heeft de geweldige complimenteuze gewoonte om op me te plassen als ie bij me op schoot zit. Vervolgens blijft ie dan op dezelfde plek zitten en is zijn kont ook nat.

NU is het Ć©Ć©n keer gebeurt. Ik zou even afwchten en als je nu morgen ziet dat ie nog een natte onderkant en poten heeft of dat het in de toekomst vaker voor komt dan zou ik contact opnemen met je dierenarts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ging even voelen hoe de bodem bedekking er aan toe was en die was erg nat ik heb nu dus even de kooi verschoont ze doen dus blijkbaar niet alles op de wc;)...

ik zelf denk nu dat het door dat kwam

maar als het morgen nog zo is dan toch maar even kijken ... of ik de dieren arst moet bellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .