Ga naar inhoud

Vies oogje


Indy

Aanbevolen berichten

Hey iedereen, sinds april ofzo heeft mijn hangoor Indy last van een vies oogje; er loopt vocht uit en dat blijft klitten aan zijn haartjes. De dierenarts zei dat het een cosmetisch probleem is en dat hij geen pijn heeft, maar het ziet er echt niet mooi uit. Ik heb zijn oogje al uitgewassen, maar dat lijkt ook niet te helpen. Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt of tips weet?

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou inderdaad nog eens navragen. Het kunnen haakjes op de kiezen zijn die zorgen voor ontstekingen en je konijn heeft dan ook nog eens pijn. Of een vuiltje wat er niet uitgaat, dan schrijft de da een zalfje voor, meestal cavasan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

cosmetisch probleem, die heb ik nog nooit gehoord. Lijkt me dat er wel een oorzaak achter moet zitten ja. Als je zelf bij de dokter met een vies oog komt, kan het antwoord ook niet zijn, een cosmetisch probleem. Martin had toen ik hem kreeg ook een vies oogje, maar hij bleek ook enorme haken op zijn kiezen te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou inderdaad nog eens navragen. Het kunnen haakjes op de kiezen zijn die zorgen voor ontstekingen en je konijn heeft dan ook nog eens pijn. Of een vuiltje wat er niet uitgaat, dan schrijft de da een zalfje voor, meestal cavasan.

Ik had ook een konijntje die last had van zijn oog en cavasan heeft toen inderdaad echt super gewerkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .