Ga naar inhoud

Goede dierenarts in Arnhem gezocht


Ilovebunny's

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, in Arnhem zitten verschillende dierenartsen en ik vroeg me af of er iemand op dit forum zit die ervaring met een dierenarts in Arnhem heeft. Ik kan wel naar de da in Lent gaan van de lijst (die is het dichtstbij) gaan maar dat doe ik liever niet want ik heb geen auto, dan zou ik te lang moeten reizen voor fluf. Als het niet anders kan dan zij het zo maar liever in Arnhem.

Ik hoop dat er iemand is die mij wat meer kan vertellen :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien kan je beter zelf even rondgaan. Bij mij in Rotterdam zijn ook verschillende goeie, maar uiteindelijk kies je voor degene die JOU het meeste ligt. Misschien andere dierenbezitters in Arnhem vragen waar zij naartoe gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Probeer via via eens ervaringen van mensen te horen. Wat vinden zij van de DA?

Misschien kun je verschillende DA bellen en ze wat vragen stellen. Bij ondere topics op dit forum worden wat van die vragen geformuleerd: bv over welk narcosemiddel ze gebruiken etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb pas mn rammetje laten castreren in de DA kliniek te Dieren.

Zeer tevreden. Hele lijst met punten werd rustig met me doorgesproken, alle tijd dus.

Deze kliniek staat ook in de lijst hier. Trein stopt vlakbij van Arnhem naar Dieren.

Mogelijk heb je hier wat aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

Ik zou zelf niet naar de da gaan van Jumper, kreeg daar het idee dat ze niet veel verstand hadden van konijnen.

Ik ga zelf naar de pietersberg in Oosterbeek, daar word je goed geholpen en zijn konijn kundig.

Verder heb ik ook goede verhalen gehoord over de dierenartsen praktijk op de velperweg in Arnhem. Maar weet niet of ze konijn kundig zijn, ik zou ze even bellen als ik jou was.

Succes met je zoektocht

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .