Ga naar inhoud

Eindelijk de voerbal in gebruik


zwarte panter

Aanbevolen berichten

Jaja, de aanhouder wint...

Ik heb al maanden een voerbal en de konijnen vertikten gewoon om er iets mee te doen....

Wat ik er ook in deed, de bal bleef rustig liggen.

Ik heb vanalles geprobeerd, verschillende soorten biks (behalve SS want dat past er niet in), ...

Nu had ik dit weekend een zakje SS mature gekregen op Animal event en die brokjes zijn kleiner...dus ik dacht laten we dat nog eens proberen...

En..... ik heb plotst getalenteerde balspelers in huis :mdr:

Nu is het alleen nog de vraag wie de aanhouder is....

Ik omdat ik blijf proberen of iets na verloop van tijd toch niet interessant wordt...

Of de konijnen die pas moeite doen als er iets écht lekker in zit...:$

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, jouw konijnen hebben er een hobby bij, lijkt me grappig om te zien!

Ik denk dat ze zo'n voerbal hier zo ontdekken als ik er SS indoe. Sinds afgelopen weekeind geef ik ze SS als snoepjes. Daar begaan ze echt een moord voor, als ik langskom staan ze aan het hek, als ik in de ren ben gaan ze op m'n voeten zitten en als ik in de ren op m'n hurken zit, springen ze zelfs op m'n knieën!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat het in een of andere webshop staat, maar welke weet ik even niet. Het gaat om die voerballen waar de wortelafbeelding erop zit. Die kunnen ze eraf knagen en dan krijgen ze dus het plastic van de bal binnen. Er worden ook voerballen verkocht waar de wortelafbeeldingen erin liggen, dus eerder als afbeelding (weet even niet hoe ik dit moet uitleggen). Ik heb de mijne al een aantal maanden, eentje met de wortels erop, die vind je ook het meest in de dierenzaken en online. Hij wordt intensief gebruikt, maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik stel deze vraag omdat het mij ook wel een leuk ding lijkt.

De gevaarlijke voerbal was idd blauw met wortels erop, dit is tot nu toe de enige bal die ik tegen ben gekomen en wil deze dus niet voor mijn konijnen kopen.:bounce: Ik hoop dat ik ergens een bal kan vinden die wel veilig is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat Loes, goed volgehouden!

Ik wil ook altijd zo n bal kopen, maar ben bang dat ze er hier ook niet gaan mee spelen.

Heb je er zo een met worteltjes op? En laat je die altijd liggen of is het om te spelen onder toezicht?

Hier in de zoomart hebben ze er enkel zo een met worteltjes op. En ik denk dat ik hem altijd zou vergeten weg te halen, dus mss niet zo n verstandige aankoop dan?

Oh en we willen altijd wel foto's of een filmpje zien hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er één met appeltjes, geen worteltjes... en ze zitten er op.

Euhm eigenlijk krijgen ze hem alleen onder toezicht, maar geen van beide doet nog maar een poging om er in te bijten... Dus ik denk niet dat dat een probleem zou opleveren...

Als hij leeg is vinden ze er sowieso niks aan, dan spelen ze liever met een bal waarin een belletje zit.

@Chantal1987: Ja in stukjes breken kan opzich ook wel, maar dan kruimelt het zo :$ (zal wel aan mij liggen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier een maatje groter, dus eigenlijk een snoepjesbal voor honden, daar passen ook grotere dingen in.

ik doe eigenlijk alleen de normale biks erin ipv in de bak dan hebben ze weer wat te doen.

ze worden bij mij steeds slimmer, als de bal in een hoek ligt gaan ze "graven" dus met de voorpoten erop of overheen en dan naar achter werken en dan gewoon weer verder duwen;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .