blonde_bibi Geplaatst: 15 april 2009 Delen Geplaatst: 15 april 2009 4 april heeft floor haar prik gehad zodat ze lekker buiten kan zijn. maar ze heeft n grote bult nog zitte waar ze geprikt is. wanneer trekt het nou weg? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoef Geplaatst: 15 april 2009 Delen Geplaatst: 15 april 2009 Dat is toch al een behoorlijk tijdje geleden...Naar mijn idee hadden de bijwerkingen van inentingen nu toch wel weg moeten zijn maar mss dat anderen je daar iets meer over kunnen vertellen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sennepenneke Geplaatst: 15 april 2009 Delen Geplaatst: 15 april 2009 Nou..Cookie heeft weken een bult gehad van de enting..kan best lang duren eer dat helemaal wegtrekt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoef Geplaatst: 15 april 2009 Delen Geplaatst: 15 april 2009 En zie daar! een nuttiger antwoord :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blonde_bibi Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2009 Oke dankje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
blonde_bibi Geplaatst: 15 april 2009 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2009 haha ja :mdr: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
sennepenneke Geplaatst: 16 april 2009 Delen Geplaatst: 16 april 2009 En zie daar! een nuttiger antwoord :mdr: Ben ik soms toch nog nuttig :whistle2: Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
YvonneH Geplaatst: 16 april 2009 Delen Geplaatst: 16 april 2009 Vorig jaar is mij verteld dat het zelfs wel een half jaar tot een jaar kan duren (Fuz had het vorig jaar). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sweetbunny Geplaatst: 16 april 2009 Delen Geplaatst: 16 april 2009 Snuf had idd ook een bultje na de ent.. en die is nu ook langzaam aan het wegtrekken (19 maart prik gehad) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten