Ga naar inhoud

Het valt me op...


Jimmy&Nijn

Aanbevolen berichten

Dat de latste dagen veel konijnen hier overlijden...ik vind het echt verschrikkelijk allemaal...

komt het door de rui? zijn daar de meeste konijnen gevoelig voor?

ik hou die van mij nog extra in de gaten...zelfs zie ik nu dat er is zoveel dat je kunt doen en toch kan het erg snel mis gaan......

Link naar reactie
Delen op andere sites

als een konijn kon praten...

Ik spreek zelf niet uit ervaring. Ik merkte alleen dat toen Snuf niet wilde eten en suf in een hoek zat ik wel zoiets als haren vermoedde. Ook hier op bb werd mijn vermoeden bevestigd. Ik kon 's middags bij de da terecht en kreeg protexine mee. Dat heeft geholpen. We waren er snel bij om erger te voorkomen.

Maar ik denk dat het bij elk konijn anders is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wordt hier droevig van...

maar ben gelukkig al flink bij ze aan t kammen...flink in de rui zijn ze nog niet bij mij, want als ik kam blijft er maar weinig in de kam zitten.

wat ik wel merk is dat ze het nu al hebben gehad met de warmte...ze liggen overdreven languit! haha en nog blijven ze eigenwijs in het nachthok liggen terwijl ze heerlijk in de open ren kunnen liggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook chico heeft geen problemen gehad met de rui, chico was al een langere tijd ziek en heeft veel pijn gehad zegt de da....nu heeft ie eindelijk geen pijn meer en kan ie fijn spelen op de regenboogbrug ik hoop dat ie nu fijn met misty aan het spelen is!!!

het blijft pijn doen en zit hier weer met tranen in mijn ogen te tikken. ik mis hem ontzettend...niemand die zo blij was als ik uit de keuken kwam met een bordje groenvoer of fruit!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .