Ga naar inhoud

waar plaats ik de voerbakjes


Kaat

Aanbevolen berichten

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik krijg binnenkort 2 nieuwe konijntjes en het hok is al klaar. Het hok is 2 verdiepingen, boven slapen en onder een ren via een trappetje. Waar kan ik nu het beste de voerbakjes, flesje drinkwater en hooiruif plaatsen? Onder in de ren of boven waar ze ook kunnen slapen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet hier zo om lachen! :D

Ik had van te voren ook helemaal bedacht: Dan gaan ze daar slapen, daar eten, daar poepen. Het was heel logisch allemaal!

Fred&Jos dachten daar anders over, ze slapen waar ze 'horen' te poepen, ze poepen waar ze 'horen' te eten en eten waar ze 'horen' te slapen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf hebben wij een dubbelhok overgenomen... en het zijn dus 2 aparte etages..

Wij zijn bezig het hok helemaal op te knappen (verven, verbouwen enzo)

En wij gaan dus op de benedenverdieping het slaaphok weghalen en een trappetje binnenin maken..

En dan hebben we het eten ook boven, zodat Snuf. heen en weer ken rennen zonder telkens alles ondersteboven te rennen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet hier zo om lachen! :D

Ik had van te voren ook helemaal bedacht: Dan gaan ze daar slapen, daar eten, daar poepen. Het was heel logisch allemaal!

Fred&Jos dachten daar anders over, ze slapen waar ze 'horen' te poepen, ze poepen waar ze 'horen' te eten en eten waar ze 'horen' te slapen...

Hihihi herkenbaar! (een deel dan :D )

Wij hebben dan 2 katten en Snuffie, en als je dan iets in gedachte hebt van oooh zo en zo wil ik het doen.. hebben dieren toch wel een eigen manier van doen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha die van mij poepen en plassen in het nachthok! haha en slapen voor de '' tralies'' dus in de winter kan ik de beschermhoes om het hok do0en zeker toen het hier in limburg -15 vroor afgelopen december/januari!

ik heb het bakje water en voer beneden staan.. want jah der is boven geen plaats want ze leggen zich heerlijk languit neer boven in het hok!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .