Snoeteke Geplaatst: 24 maart 2009 Delen Geplaatst: 24 maart 2009 Hoi allemaal, Ik heb sinds zondag een nieuw konijntje erbij. Het is een albino met van die lieve grote oren. Alleen...die zijn een beetje scheef. Ik vind het eigenlijk wel heel aandoenlijk om te zien, maar ik vraag me toch af of het wel gezond is. Eén oor staat namelijk (meestal) rechtop, en het andere oor hangt dan meer. Volgens mij heeft ze geen last van kriebel ofzo, want ze schud niet vaak met haar hoofdje. Wie weet wat dit is? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Karina Geplaatst: 24 maart 2009 Delen Geplaatst: 24 maart 2009 Misschien een hangoor, maar de oren gaan niet helemaal hangen? Kun je mss even een foto ervan maken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoeteke Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2009 Zal ik vanavond even doen. Ben nu eigenlijk aan het werk haha! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cisl0oveGeryon Geplaatst: 24 maart 2009 Delen Geplaatst: 24 maart 2009 Maar dat is toch normaal voor een konijn? Zo zie je konijnen op tv ook altijd toch? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Manuela-Tijger Geplaatst: 24 maart 2009 Delen Geplaatst: 24 maart 2009 Dat heeft mijn Bloem ook hooor.. Ze kan ze allebei rechtop zetten, 1 laten hangen en 1 rechtop , en ze kan ze allebei laten hangen. Soms als ze 1 oortje rechtop heeft kan ze die ook nog een beetje laten draaien alsof ze daar door iets beter kan horen haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
toedeloe85 Geplaatst: 24 maart 2009 Delen Geplaatst: 24 maart 2009 No problem. Ik heb er ook een aantal met die oren...als ze ouder zijn trekt dit meestal bij.Gewoon een schoonheidsfoutje of een rare kruising:)! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoeteke Geplaatst: 24 maart 2009 Auteur Delen Geplaatst: 24 maart 2009 Hihi oke gelukkig maar! Het ziet er wel echt heel grappig uit! Ik hoef me er dus geen zorgen om te maken, thanx! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
A.mina!! Geplaatst: 24 maart 2009 Delen Geplaatst: 24 maart 2009 Dat heeft mijn Bloem ook hooor.. Ze kan ze allebei rechtop zetten, 1 laten hangen en 1 rechtop , en ze kan ze allebei laten hangen. Soms als ze 1 oortje rechtop heeft kan ze die ook nog een beetje laten draaien alsof ze daar door iets beter kan horen haha whaha:P klinkt net als paardenoren:Pdie kunnen ze ook alle kanten op bewegen:P Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
rabbitm Geplaatst: 28 maart 2009 Delen Geplaatst: 28 maart 2009 Waarschijnlijk komt dat omdat ze nog jong is wacht gewoon even af!Had ik ook )!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten