Ga naar inhoud

BD-keutles niet opeten vanwege onbeperkt voer


Cisl0oveGeryon

Aanbevolen berichten

niemand???? Ik heb nu nog maar een jonkie, want de andere zijn allemaal opgehaald door miriam. Mijn moeder heeft ook het konijntje meegegeven aan mensen die samen met miriam kwamen, maar dat is de voedster die ik al wilde hebben toen ze geboren was. Ik ben nu echt heel boos op haar!! stomme zooi!:'(:(:(

aangepast door _Danielle
scheldwoord
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je verhalen eigenlijk allang niet meer volgen, maar goed.. Het antwoord op je vraag..

Als er blindedarmkeutels liggen, krijgen ze dus te veel voer. Ja, jonge konijnen mogen in principe onbeperkt voer, maar ze moeten hun hooi en bdk's wel ook gewoon eten. Dus misschien kun je iets minderen met het biks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey! Oke, ik ga wat minderen met het biks. Er zit nu nog maar een jonkie bij, dus moet ik dan gewoon per konijn ong. 40 gram geven? (ook voor het jonkie?) Dat werd mij verteld door de dierenwinkel. Ik moet ze nog allemaal eventjes wegen en dan kan ik even kijken of ik dan teveel of te weinig voer. Het is toch 25 gram biks per kilo per konijn? Dan houd ik dat gewoon voor, en het jonkie moet ik daarvoor gewoon iets van 40 gram per dag aanhouden? Of meer/minder? Ik weet namelijk niet wat voor ras, dus ook niet hoeveel kilo ze zijn als ze volwassen zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .