Ga naar inhoud

konijntje 7 weken ineens dood


Shadena

Aanbevolen berichten

Ik heb net 1 van de 3 kleintjes dood gevonden ik had ze om een uur of negen los gelaten vanmorgen(zit een panelen ren om de kooi) en ik ga net kijken en ligt er ineens een kleintje dood op de grond.

Ik snap er niks van het beestje was heel levendig en actief en ineens ligt het dood op de grond.

Ik heb de DA gelijk gebeld en die denkt aan een hartstilstand/afwijking.

Ik kan over een uurtje langskomen ik neem het overleden konijntje mee in een doosje en de andere twee kleintjes laat ik gelijk nakijken want ik ben bang dat die dalijk ook iets hebben.

Ik vind het zo erg ik kan het gewoon niet begrijpen zo maar ineens.

Heeft iemand hier zoiets al eens eerder meegemaakt?

R.I.P. lief kleintje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vriendin van mij had een paar jaar terug een heel jong (te jong) konijntje uit de dierenwinkel gekocht. Die was na een paar dagen overleden. Dat is meestal omdat ze te jong bij de moeder weg ge haald worden.

Heel veel sterkte met het verlies van je konijntje.

Dat is hier niet het geval want het nestje is een oeps-nestje van mezelf dus moeder is gewoon aanwezig.

Bedankt voor jullie medeleven.

Ik ga nu naar de DA.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben net terug hij kon niks vinden aan het dode konijntje dan zou hij echt autopsie moeten doen en dat kost erg veel geld maar hij vermoed dat het een hartstilstand was.

De andere twee zijn nagekeken en zijn allebei gewoon gezond gelukkig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe is trouwens de mama en de andere nijntjes eronder?!

Ik heb het idee dat hun dachten dat ze lag te slapen ofzo ik heb haar natuurlijk gelijk weggehaald maar ik heb niet echt de indruk dat ze door hebben dat er 1 weg is.

Ik stuur je nog ff een PB

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 is zeker een rammetje morgen laat ik bij de fokker het geslacht van de andere bepalen want er was geen konijnkundige dierenarts en hij wist het van de tweede niet zeker maar ik had al met de fokker afgesproken dus morgen weet ik het van de andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .