Ga naar inhoud

Stronghold vrij verkrijgbaarbaar in Belgie?


tante10

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb eens ergens gelezen dat Stronghold (15 mg. voor pups en kittens)vrij verkrijgbaar is in Belgie en daar ook nog eens veel goedkoper is.

Klopt dit, en kan ik dit dan bij bijv. een apotheek of dierenwinkel kopen?

En dan ben ik ook wel benieuwd of Panacur vrij verkrijgbaar is.

Ik ben me ervan bewust dat je zelf niet zomaar moet gaan dokteren, maar ik wil het graag in huis hebben voor het geval het nodig is. Ik heb al een E.H.B.O.-koffertje gemaakt en daar wil ik dit aan toevoegen.

Alvast bedankt voor jullie reactie

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan ben ik ook wel benieuwd of Panacur vrij verkrijgbaar is.

Of het echt vrij verkrijgbaar is, weet ik niet zeker. (In sommige apotheken zou je het zo meekrijgen, anderen zouden een voorschrift vragen.)

Wat ik wel weet, is dat de Panacur petpaste in België niet in het gamma zit. De enige pasta vorm die je via de apotheek kan krijgen is die voor paarden... De suspensie vormen zijn alleen in te grote hoeveelheden te verkrijgen.

Dus het lijkt me eenvoudiger om het er met je DA over te hebben en daar kleine hoeveelheden mee te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cynne, bedankt voor je informatie.

Als ik in Belgie kom neem ik zeker een doosje mee. Gewoon in de "mensen"apotheek dus.

Ja gewoon mensenapotheek.

Hoeveel kost het bij jullie dan als ik even nieuwsgierig mag zijn?

van die panadinges ken ik niks dus dat weet ik niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .