Ga naar inhoud

Voeerr ?


Moniiek

Aanbevolen berichten

Heeeeej ik zat een beetje te lezen over voer en zo op dit forum en elke keer kwam ik weer tegen dat biks beter is dan gemengd voer :gasp: Toen ging ik opzoek naar biks op internet hoe duur dat is en nu vind ik dat Supreme science selective best wel duur is. Mijn moeder betaalt het voer maar ze wil het niet te duur .

Ik heb 2 vraagiesss...

Weten jullie goede biks voor tussen de 1 en 5 euro ??

kan ik zomaar overgaan op biks ??

Liefs :love:

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kunt niet zomaar overgaan op ander voer. je moet het nieuwe voer met het oude mengen en dan steeds meer nieuw voer erdoor doen en dan uiteindelijk alleen maar het nieuwe voer.

zo heb ik het gedaan.

ik geef wel science selective want mijn konijn heeft gebitsproblemen.

maar je kunt ook gewone biks in de dierenwinkel kopen voor een paar euro.

succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

SS is dan ook meteen wel het duurste voer wat er is.

Hope Farms is ook heel goed voer, ik betaal maar 13 euro voor 15 kg! De kleinere zakken zijn wel duurder in verhouding, voor 3kg betaal je €6,45.

Dus in verhouding zijn de grotere zakken veel goedkoper, maar ik weet niet hoeveel konijnen jij hebt..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit hier met het schaamrood op mijn kaken.

Heb ze extra geknuffeld vandaag!! Al weet ik niet wie ik nou precies vergeten was...

Ik had gewoon in mijn hoofd, ik heb 1 konijn. En dat terwijl ze allebei heel zoet op hun kussentje lagen te relaxen...

Ik hoop dat ze het me niet kwalijk nemen! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 9 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .