Ga naar inhoud

Drinken


Stesh

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik vind dit ontzettend raar: mijn konijn krijgt veel groenten (waar dus waarschijnlijk wel wat vocht in zit), ook droogvoer enzo. Maar hij lijkt dus niet (meer) te drinken. Toch ziet hij er perfect normaal en gezond uit, heeft voldoende energie, en hij plast ook zeer veel!

Iemand een idee wat hier aan de hand kan zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alle konijnen drinken evenveel. Bovendien drinken ze bepaalde periodes wat meer en dan weer een tijdje wat minder.

Er gaan bij mij ook wel eens dagen voorbij dat ik ze niet zie drinken. (Het kan zijn dat ze toevallig drinken op momenten dat ik het niet zie.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een drinkfles hebt, komt er dan wel water uit? Soms willen die balletjes niet helemaal bewegen namelijk.

Hier wilden ze ook niet uit een fles drinken. Ze konden het niet en kunnen het nog altijd niet. Ik ben dus overgegaan op een waterbak. Moet wel vaker verschoond worden, maar ik hoor ze nu geregeld slobberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet alle konijnen drinken evenveel. Bovendien drinken ze bepaalde periodes wat meer en dan weer een tijdje wat minder.

Er gaan bij mij ook wel eens dagen voorbij dat ik ze niet zie drinken. (Het kan zijn dat ze toevallig drinken op momenten dat ik het niet zie.)

Dan toch eerder wat Jufke al zei...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wordt er ook absoluut niet gedronken uit de fles, gewoon omdat ze uit hun groenvoer (waaronder veel vochthoudend witlof) het nodige vocht halen. Ze krijgen 2x daags een grote hoeveelheid, plassen en keutelen normaal maar drinken niet uit de fles.

Niet veel zorgen over maken dus :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .