Ga naar inhoud

Nieuwe eetbare? planten.


Sammy1

Aanbevolen berichten

Ik heb wat nieuwe planten gekocht voor in de tuin. Rozemarijn, verschillende soorten thijm en een plant dat een kruising tussen een braam en framboos is. De kruiden wil ik in de keuken gaan gebruiken en de braamboosjes :) zelf eten.

Maar nou de vraag mogen de konijnen het ook en dan ook de takken/bladeren? Kan het in de lijst niet terug vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thijm mogen ze in ieder geval. Ik weet dat konijnen de takken mogen van fruitbomen. Je braamboosjes-struik is natuurlijk geen fruitboom, maar als die braamboosjes eetbaar zijn, dan zullen dat takken en bladeren waarschijnlijk geen kwaad kunnen voor je konijn.

Volgens mij kun jij je beter afvragen of je wel wilt dat je konijnen je mooie nieuwe plantjes opvreten!

Is die plant die je hebt de chines braam? Die hadden wij toen ik klein was ook, heerlijke vruchtjes! We zijn helaas verhuisd en hebben die struik achtergelaten. Ik heb er nu ik zelf een tuin heb wel eens naar gezocht, maar nooit gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .