Ga naar inhoud

Bloed


Miesee

Aanbevolen berichten

Hallo mensen,

even een vraag van mijn kant. Ik heb een mannetje en vrouwtjeskonijn. Nu vond ik net bloed op het stro in het hok, ik heb het mannetje opgetild en hij had nog een beetje bloed op de staart.

Heb het vrouwtje ook nagekeken maar bij haar zie ik verder niets.

Nu heb ik de dierenarts gebeld en die zeiden dat ik wel kon komen maar dat zij misschien ook niets konden doen eraan. Wat raden jullie aan want ik ben wel ongerust

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat kan...maar die van ons verloor toen geen bloed maar overal pies..

Ik dacht eigenlijk dat je zijn onderkant al bekeken had ..

Je schreef in je eerst berichtje dat er bloed OP de staart zat...

Dan denk ik dus: bovenop de staart...

Zat het op het puntje van de staart ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt zaza, ik heb hem vluchtig omhoog gehouden en toen zag ik dat er bloed op zijn staart zat aan de onderkant wel te verstaan.

Heb hem net helemaal nagekeken en ik zie echt geen wondjes, was ff moeilijk omdat hij lang haar heeft maar ik weet zeker dat het niet daar van komt. Mmm zal hem goed in de gaten houden.

Heb het vrouwtje ook helemaal nagekeken maar ook daar zag ik helemaal niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je voortaan er even aan ruiken, als het goed is ken je het verschil zelf wel ruiken.

Zo kan je er ook achter komen wat het is, Wolfje had ook een vreemde kleur in zijn kooi en aan zijn kontje en staart en toen ik eraan rook was het urine.

Ik zou het ff in de gaten houden of anders toch naar de dokter of eventueel urine laten testen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .