Ga naar inhoud

spelen met de voerbal


sandra1

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag.spellen jullie konijntjes met een voerbal.

die van mijn doen er alleen wat mee als er wat in zit.

is dat bij jullie ook zo of spelen ze er echt mee.want dan wil ik ook wel weten wat ik er aan moet of kan doen om ze wat actiever tekrijgen.

want het lijkt me wel goed als ze er wat mee doen.

sandraglitteronderschriwy1.gif

Bedankt Nuf

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook de mijne spelen er alleen mee als er iets lekkers inzit. ze rollen hem zolang om en om totdat alle lekkers eruit is. vervolgens duwen ze hem weg en komt hij ergens klem te zitten. Kan ik weer zoeken waar het ding gebleven is.

Maarja als je iedere keer die bal moet volstoppen om ze achtief te krijgen, lijkt me ook niet goed. misschien kan je afwisselen met verschillend speelgoed? WC-rolletjes met hooi erin werkt ook erg goed, of een doos waar ze in en op kunnen zitten, met stro erin en daar lekkers of groen tussen verstopt.

ik zou om de twee dagen afwisselen van speelgoed, des te interressanter is het als de voerbal na 3 dagen weer in de kooi komt. veel succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Guus heeft de bal nu een week en speelt er ook mee als de bal dicht zit... hij hoort het dan rammelen en denkt... hmmm ik wil er wat van en speelt er dan mee!!

Ik heb de bal regelmatig open en dicht zitten want het is natuurlijk niet de bedoeling dat hij te dik wordt omdat hij te veel biks binnen krijgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier zijn ze er ook helemaal dol op. Ik doe er ook biks in. Onze biks is een mengsel tussen SS en hope farms.

Maar net zoals in hun voerbakje krijgen ze het bij de voerbal op de eoa manier ook voor elkaar eerst het lekkere voer te eten en daarna het minder lekkere voer :)

Ik vind het knap.. maar ze zijn er zeker handig mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vul de bal met biks (SS) of zonnebloempitten. Ik heb er één keer stukje witlof ingedaan, maar dat was geen succes. Ze kregen het er moeilijk uit.

In één van mijn albums staan foto's van de nijnen met hun bal. Ze krijgen hem ongeveer om de andere dag.

Sowieso als ik visite heb, krijgen ze hun bal. Vooral mijn moeder kijkt er graag naar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 jaren later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .