Ga naar inhoud

Help!! ik kan steeds zo moeilijk aan voer komen


Mirrin&Catootje

Aanbevolen berichten

Voor mijn nijnen heb ik Kasper Fauna Food, de hobbykorrel.

Maaaaar... ik heb dat eens online gekocht omdat het hier in de buurt niet te koop is.

Om eerlijk te zijn zie ik dat ook niet meer zitten om dat steeds online te gaan bestellen.

Dus nu aan jullie de vraag...

Welk merk voer heeft ook zakken van 25 kilo voor een prijs tot 15,- per zak??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de aveve hebben ze veel soorten voer en ook verschillende smaken hooi en weet ik wat nog meer allemaal!

Je zult er vast wel iets vinden.

Mocht je een bepaald merk graag willen hebben. IN eijgelshoven(ook in de buurt van Heerlen) ligt een diervoeder groothandel die onder andere ook havens verkopen.

dat is deze zaak:

W Eussen-Rutten

Veldhofstraat 28

6471 CK Eygelshoven

telefoon: 045-5351760

fax: 045-5461087

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net terug van de Aveve in Beek.. daar verkopen ze ook allerlei dierenvoeders etc.

Helaas geen "gewone" konijnenkorrels.

Alleen speciaal voor fok en slachtkonijnen. Die zorgen voor goed vlees.. Jak!n Het voer wat ze wel voor de gewone hobbykonijnen hadden was van dat gemengd voer met mais en havervlokken etc...

Raar hoor!

Ik ga even kijken of ik nog even naar Eygelshoven ga.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bel er anders eens even heen!

IK weet dat ze sowieso havens kuni excellent verkopen.

Ik heb dit voer er wel eens voor Anouk gehaald.

Naar mijn weten is dat een prima konijnenkorrel.

Ik geloof dat een grote zak van 25 kilo iets van 12.00 euro kost(maar dat weet ik niet heel zeker).

Bel eens wat ze anders nog meer voeders in hun assortiment hebben!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net terug van de Aveve in Beek.. daar verkopen ze ook allerlei dierenvoeders etc.

Helaas geen "gewone" konijnenkorrels.

Alleen speciaal voor fok en slachtkonijnen. Die zorgen voor goed vlees.. Jak!n Het voer wat ze wel voor de gewone hobbykonijnen hadden was van dat gemengd voer met mais en havervlokken etc...

Raar hoor!

Ik ga even kijken of ik nog even naar Eygelshoven ga.

Dit heb ik dus ook altijd voor!! In de aveve (en andere dierenwinkels) verkopen ze hier meestal enkel grotere verpakkingen voor fok- en slachtkonijnen en voor de hobbykonijnen is er enkel gemengd voer. Ik weet ook niet meer waar ik het moet gaan zoeken ...

Kan je Havens in het Antwerpse kijgen? Weet iemand dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom ook uit Geleen.

Ben je al bij Gardenz in Geleen geweest? Daar ligt een grote dierenwinkel, intratuin en hornbach. Ik weet niet of ze hebben wat je zoekt. Zelf koop ik voer wat je uit zo'n bak moet scheppen. Ik heb er zeker grotere verpakkingen gezien maar nooit gelet op het merk of de hoeveelheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Manon,

Daar ben ik idd geweest bij "animal plaza"

Ik heb daar de vorige keer gevraagt of ze het voer voor me konden bestellen. Dit was geen enkel probleem zeiden ze.

Echter na 1 week nog geen voer, dus nogmaals een nieuwe bestelling gedaan. Wederom na nog 1 week, geen voer!

Uiteindelijk voor een 3de keer besteld... belden ze (weer na 1 week) dat het eindelijk binnen was.

Dus ik snel naar de winkel om het te gaan halen. Kom ik daar... is het de SPORTKORREL!!!!!!

Grrrrrrr... en had duidelijk , bij alle 3 de keren dat ik het voer bestelde, de hobby korrel gezegd....

Uiteindelijk heb ik de hoop opgegeven en ook de winkel zei dat ze het dan niet konden bestellen.

Maaaaaaarrrr... Ik heb net nog een keer op de site gekeken van Kasper FF. en daar staan ook leveranciers . Omdat ik de hobby korrel al niet bij een grote dierenspeciaalzaak kon bestellen heb ik maar de gok genomen en toch naar zo'n adres gebeld , die volgens de site KFF leverancier is.

En wat denk je.... Het kleinste dierenwinkeltje wat bestaat (5 km van mij vandaan!!!), kan ze WEL voor me bestellen. De man van de winkel heeft voor me gebeld of hij ze kon bestellen en dat was geen enkel probleem. Heb nu meteen 2 zakken van 25 kg besteld en kan ze vanaf volgende week vrijdagmiddag ophalen...

Echt hoor.. je kan me nu opvegen!!

Bedankt voor het meedenken allemaal!!!!

aangepast door Mirrin&Catootje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .