Ga naar inhoud

Hoe is jouw konijn?


Snoeteke

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

zoals jullie allemaal waarschijnlijk wel kunnen zien....ik ben nieuw!! :bounce:

Heb sinds kort een konijntje omdat ik gewoonweg echt níet zonder (huis)dieren kan. Heb nu een konijntje van ong. een half jaar oud. Ze heet Snoetje en is echt een karakter! Daar was/ben ik best verbaasd over, dat zo'n klein beestje echt een type kan zijn!!! Mijn tante Beb zit nu in de puberteit en rent de hele tijd rondjes om mijn benen en/of armen. Met zo'n raar knorgeluidje erbij...Dan weer een beetje uitdagen en dan gaan we samen even dollen. Maar wat mij ook opvalt is dat het echt een oude vrijdoos is. Als ik haar aan het aaien ben "gooit" ze zichzelf als het ware op de grond en gaat er is lekker voor liggen. Om vervolgens als een idiooooooooooot door de kamer te rennen!

Kortom: denk dat mijn konijntje een vrijdoos annex dolle draaideur is....maar bovenal erruuuuug lief!

En die van jullie? Ben benieuwd!! :yes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je alleen maar zeggen, mijn Nijn is PRECIES hetzelfde! Ze is nu 5 maanden en echt in de pubertijd. Als ze los loopt en ik aai haar gaat ze idd ook lekker liggen en als ik mijn hand voor haar houd rent ze die achterna. Ik heb er een videotje van. Normaal door de hele kamer zo, maar met filmen erbij ging dat niet ;) Ook scheuren door de kamer en gang met een zoemertje ertussen hoort erbij (staat er niet op):

http://video.google.com/videoplay?docid=-5981921971430558931

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karina

Ik heb je filmpje gezien, wat super schattig! Mijn Snoetje gaat dan rondjes om m'n hand heen rennen. Denk dat we best geluk hebben met zo'n lief konijntje...heb ook ergens gelezen dat konijnen in de puberteit agressief kunnen worden, maar dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt. Leuk om te lezen dat jij ook zo'n gekkie in huis hebt! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .