bobje&bliksi Geplaatst: 10 januari 2009 Delen Geplaatst: 10 januari 2009 Bliksi mijn voedster is een nestje aan het bouwen, vol overgave.Ze kan niet zwanger zijn want Bobje is een gecastreerde ram. Ze heeft dit nog nooit gedaan, ze is nu twee jaar. Ze zitten ook al 1,5 jaar samen. iemand advies? ik heb het nestje weggehaald en aangezien bliksi absoluut geen knuffelkonijn is wil ze niet aangehaald worden. Andere adviezen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
raylaatje Geplaatst: 10 januari 2009 Delen Geplaatst: 10 januari 2009 waarschijnlijk is ze schijnzwanger,in het vervolg kun je denk ik beter 3 daagjes(ongeveer) wachten, tot ze er niks meer mee doet, en dan weghalen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kanino Geplaatst: 10 januari 2009 Delen Geplaatst: 10 januari 2009 Ja, als je het weghaalt begint ze namelijk steeds opnieuw je kunt beter even 3 dagen wachten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bobje&bliksi Geplaatst: 10 januari 2009 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2009 Ik kon het niet laten liggen want de wc staat in het nachthok en tussen het raam en de wc bak was ze aan het verzamelen.Toen ik het raam weghaalde viel sowieso de helft al naar buiten. De wc is schoon en kan er wel drie dagen tegen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten