Ga naar inhoud

Konijn en cavia met hetzelfde voer?


PronkMedia

Aanbevolen berichten

Ik vraag me het volgende af. Als een cavia en een konijn samen gezellig een kooi delen en in de kooi hangt bijvoorbeeld een knabbelstaaf speciaal voor cavia's zoals deze in het plaatje hieronder. Als het konijntje hier van eet, is dit dan slecht voor het konijntje? Dit geld ook andersom natuurlijk.

6161_1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat soort zaken hoort een konijn gewoon niet te eten....ik durf zelfs te betwijfelen of het überhaupt voor cavia's geschikt is (maar ik ken echt niets van cavia's)...

ALLE snoep uit de diernwinkel is gewoon slecht voor je konijn... Geef hem liever hooi en verse of gedroogde kruiden, veel gezonder en ze vinden het net zo lekker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa helemaal mee eens met caroline

neem een voorbeeld aan die slijpsteen

er word verteld dat die goed is om de tanden weg te slijten

maar dat kan wel zo wezen dat de tanden er door slijten maar voor het konijn zit er te veel zout in

dus is die steen helemaal niet goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa ik heb geen cavia daar niet van

maar ik bedoel als iemand 1 konijn heeft en 1 cavia en 1 grote hok

lijkt het mijn geen probleem om ze bij elkaar te hebben(als die gene geen konijn of cavia er meer bij neemt)als hij zij meerdere konijnen en cavia's heeft snap ik ook niet warom ze bij elkaar zitten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meerdere konijnen en cavia's omdat ze dan altijd hun soortgenoot nog hebben. Wat ik al had gezegt, konijnen en cavia's spreken elkaars taal niet. Het gaat vaak mis tussen een cavia en een konijn, en vaak is de cavia daar de dupe van, en heeft onhelstelbare schade. Ga maar eens goed lezen hier op bb ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaa ik weet dat konijnen en cavia's niet het zelfde taal spreken

maar daarom betekend niet dat ze niet bevriend kunnen worden

ik kan tog ook niet marokaans maar ben er wel met 1 bevriend die geen nedrelnad spreekt:p

maar weet ik dat de cavia altijd de duper van is

maar dat is verschillend per konijn en cavia

en ligt er aan welke soort ik denk dat dwergen beter bij cavia's kunen dan flamse reusenxD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .