Ga naar inhoud

mijn fransoos eet hondenbrokken


Shan

Aanbevolen berichten

Bij ons hangen de honden voerbakken wat hoger, op een soort standaard. Niet omdat we loslopende konijnen hebben binnen maar het is misschien ook een goed idee voor jou? Het lijkt me niet echt goed voor je fransoos dat ze hondenvoer eet, het bestaat uit heel iets anders dan datgene dat konijnen nodig hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

al was het zomaar her en der een brokje zou het niet boeien nee...

maar Ko gaat uitgebreid buiten de deur eten:$

dan zit ie in zijn eentje op zijn gemak te dineren op kattenbrokjes

of samen met Pogo de kater uit 1 bak knabbelen :sarcastic:

hopeloos die beesten lol

naja, zal eens wat gaan verzinnen waar ik in vredesnaam die brokken van de katten ga laten, want ondanks dat mijn katten goede brok krijgen , ik koop niet voor niets SS voor dat gekke nijnebeest

Link naar reactie
Delen op andere sites

naja, zal eens wat gaan verzinnen waar ik in vredesnaam die brokken van de katten ga laten

Ik weet niet of je een (grote) krabpaal hebt? Dan kun je het eten evt. daar op zetten, en anders een plankje aan de muur maken waar de katten op kunnen springen, en het daar op zetten....

Je kunt het idd ook op de eettafel geven, maar je loopt wel het risico dat je katten het dan zo normaal vinden om op de eettafel te lopen en te eten, dat ze dat ook doen als jij zit te eten...dus als je dat liever niet hebt...:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha:P op tafel kan.

Maar. 1 stoel staat naar achter geschoven zodat Ze niet bij de kabels ken zeg maar. maar ze ken dus wel op de stoel springen zo de eet tafel op ( niet dat ze dat mag hoor )

ik laat het wel staan ze eet er maar 1 ofzo als ze beneden is 1 is toch niet zo slecht?

ze is nog een sniek ook hoor ze presteert het zelfs via de keuken kruk op het aanrecht te klauteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet het voer op de eettafel als de konijnen loslopen.

Ko loopt eingelijk 24 uur per dag los momenteel , word dus ene permanente oplossing zoeken denk ik toch ;)

ga eens kijken wat ik met een plank of kast nog ergens kan verzinnen , jeetje]

je hebt wat huisdieren en voor je het weet ben je je hele huis aan het verbouwen

moet voor oud en nieuw ook al een traphekje plaatsen zodat ko niet naar boven kan, maar de tussendeur wel open kan ivm katten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .