Ga naar inhoud

wanneer onderkoeld???


spieker 71

Aanbevolen berichten

Meten is weten. Je kunt wel voelen hoe de temperatuur in de nek is, daar moet het warm zijn. Maar ik denk niet dat je een onderkoeling op die manier echt kunt vaststellen/uitsluiten. Gewoon even temperaturen, misschien niet leuk voor het konijn maar het geeft wel meer zekerheid.

Heb je trouwens een reden om onderkoeling te vermoeden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las op een konijnensite dat je zieke konijnen direct naar binnen moet zetten. Mijn konijn heeft of middenoorontsteking of E.Cuniculi. Ze wordt voor beide behandeld momenteel. Ze is verder ( op een scheef koppie na) niet ziek ervan.

Maar eenmaal binnen kunnen ze niet meer naar buiten hé?

En daar zijn al haar zusjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whaaaa, Ik heb net voor het eerst een konijn getemperatuurd!! Na lang zoeken wist ik waar ik wezen moest. haha. De temperatuur was 38,3. Kan nog wel toch? Ze werkte gelukkig goed mee en lag mooi stil op de bank. Komt ook door haar ziekte. Ik neem aan dat het bij een fit konijn niet zo makkelijk gaat.

Ik zal de temperatuur wel goed in de gaten houden. het kan natuurlijk altijd erger worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .